همیشه مسیر تهران به محل ماموریتم (استان چهارمحال) رو با اتوبوس می رفتم بدون مشکل. با خرید اینترنتی بلیط. کلا هم آدم وسواسی هستم و چند روز زودتر از موعد برای خریدها اقدام میکنم و هیچ وقت موکول نمی کنم روز آخر. این هفته وارد سایت پایانه های اتوبوس شدم و پرام کلهم ریخت. تعداد اتوبوسهای بین جاده ای تقریبا یک چهارم شده این به کنار، از الان تا سه و چهار روز بعد از اربعین، تمام اتوبوسها زده ظرفیت تکمیل!!!!!!

حالا من که با کمک حمل و نقل شرکتمون و این در و اون در زدن، و 2 روز کم کردن از روزهای استراحتم و 2 روز زودتر راه افتادن، و دور زدن ایران از مسیر اصفهان، تونستم هماهنگ کنم برای رفتن به محل کار.

ولی این رسم مملکت داری نیست. اینکه شمای مسئول، برای انجام یه عمل اعتقادی (پیاده روی اربعین)، کل سیستم حمل و نقل بین جاده ای کشور رو فلج کنی. اتوبوسهای بین جاده ای به زیر یک چهارم تقلیل بدی و قبل قراردادن در سایت فروخته باشی همون یک چهارم باقی مونده رو.

هرچی به پای اون زائر اربعین که خودش از این برنامه که شما پیاده کردی بیخبره، ثواب نوشته بشه، تو دفترِ توی مقام مسئول گناه محضه و من یکی به شخصه حداقل به خاطر این دو روزی که به ناحق از استراحتم کم شد از شما نمیگذرم. دیدار به روز گرفتنِ حق.