با تأخیر دو هفته ای سال نو رو خدمت همگی دوستای خوبم در این بلاگ تبریک میگم :)

امیدوارم سال جدید شیرینیاش براتون افزون باشه نسبت به سال گذشته. سال بسیار خوبی در پیش داشته باشید.

 

این پست و پست بعد شخصیه و حرف خاصی با مخاطب عزیز نداره.

 

ابتدای سال 1402 در این پست (کلیک) مهمترین اقداماتی که میخواستم در این سال انجام بدم رو نوشته بودم و خوب این میشه گزارش اقدامات پارسالم:

 

1- خرید ریش تراش حرفه ای فیلیپس: اصلا خودمم نمیدونم چی شد که به جای فیلیپس، یه ریش تراش (در واقع خط زن) اکسیژن چینی خریدم :/ اونجوری که دلم میخواست سفید نمیکنه صورت رو. الان یادم اومد به توصیه همکارم خط زن خریدم. ولی خوب همین که شارژیه و بیسیمه و لازم نیس تو مسافرتا دنبال آیینه کنار پریز برق بگردم راضیم. ولی خوب گویا باید آرزوی ریش تراش خوب رو با خودم به گور ببرم :)) مخصوصا در این برهه که زندگی ایرانیا با محصولات چینی بیشتر از قبل عجین شده و هرکی پول دستش میاد یه ماشین چینی میخره و خریدن ماشین کره ای و ژاپنی و امریکایی اروپایی تقریبا غیر ممکن شده برای 99 درصد مردم.

 

2- کفش ایمنی کاترپیلار - نخریدم. امسال حتما باید بخرمش. کفش ایمنی فعلیم بوی الرحمانش بلند شده. امسال قطعا این کفشم از رده خارج میشه. شانسی که دارم اینه که فعلا داخل اتاق کنترل هستم و توی سایت عملیاتی نیستم و به همین دلیل کفشم مستهلک نشد خیلی امسال. ولی دیگه آخرای عمرشه.

 

3- سازدهنی: کامیل (همکار کوردم) امسال خودش گیتار خرید. منم نه برا اون سازدهنی خریدم نه برای خودم. کلا امسال سرمون شلوغتر از اونی شد که فکرشو میکردیم. توی شرکت مثل خر کار میکنیم و مثل جنازه تو خوابگاه میخوابیم. احتمالا این مورد فعلا اولویت خریدم نباشه.

 

4- گوشی ده تومنی: خوب چون رابطه م با مینا همون فروردین 1402 کات شد، ذیگه گوشی اولویتم نبود. ولی گوشی 3 تومنی فعلیم هم دیگه بدجور داره اذیتم میکنه و حتما باید در بهار امسال تعویض بشه. اولویت اول سال بعدم باید این گوشی باشه.

 

گزارش بخش اقدامات:

 

1- تمرکز روی مینا: خندم میگیره که قرار بوده کامل روی مینا تمرکز کنم  :)) همون فروردین سر و کله یک نفر پیدا شد توی زندگی مینا به اسم ابراهیم. از همسرش جدا شده بود و دو تا بچه داشت. مینا گفت با ابی ارتباط بهتری میگیره و رابطه ما همون اول سال قطع شد. تنها نکته برجسته و مثبت سال قبل برای من این بود که تونستم مینا رو با تمام عشقی که نسبت بهش داشتم از زندگیم کامل حذفش کنم. نکته عجیب اینکه تقریبا آذرماه بود یک تماس از مادر مینا داشتم و پرس و جو میکرد که آیا ازدواج کردم یا نه. خوب من که میدیدم هنوز عکس مینا و ابی رو پروفایل میناست، از نظر من اون رابطه دیگه تموم شده ست. براش آرزوی خوشبختی دارم.

 

2- رابطه فیزیکی: مشغول بودنم سر کار خیلی کمک کرد امسال هم بدون س.ک/س طی بشه، راحتتر از هر سال. دیگه کنار اومدم با این بعد زندگی. امسال بدون بعد فیزیکی طی شد و نکتۀ قابل تأملش اینه که برخلاف سالهای قبل نه گزینه ای داشتم برای این نوع رابطه و نه تقلای خاصی. حس میکنم روحم یکم آرومتر شده تو این بخش فعلا به واسطه ی سر شلوغی.

 

3- ورزش: هوممم. خوب اول سال قرار بود مینا انگیزه م باشه. ولی امسال تراپی شروع کردم با یک خانم دکتر. که به پیشنهاد ایشون از پاییز ورزش در حد پیاده روی و دوی سبک رو شروع کردم. خیلی حس خوبی بهم میداد اون پیاده روی های دو ساعته ساعت 6 صبح. البته که بعدش با یه سنگک دو رو خشخاشی و دوتا خامه صبحانه ی تازه، هرچی سوزونده بودم رو دوباره میزدم تو رگ :)) ولی کلا حس خوبی داشت. حالا که هوا بهتر شده، بعد ماه رمضون حتما ادامه می دمش.

 

4- معنویات: ماه رمضون امسال قشنگ شد. بعد از ده سال اولین سالی بود که تونستم تمام روزه ها رو تا اینجا کامل بگیرم. همون شهوتی که گفتم فروکش کرده و دیگه امسال هیچ روزه ای برا خودارضایی خراب نشد. از نظر اعتقادی توی نقطۀ مرموزی هستم. دارم دنبال خدایی میگردم که هیچ معجزه و نشونه ای از خودش تو زندگی آدمِ امروز به جا نذاشته. و در این جستجوی بی فایده، به یک چیز ایمان قوی دارم: اینکه دنیای بدون ایمان دنیای ترسناکیه. نمیدونم خدایی وجود داره یا نه، ولی میدونم روح آدم بدون اعتقاد به این نیروی برتر محکوم به مرگ پیش از موعده. بریم جلوتر ببینیم چی پیش میاد.

 

5- تئاتر: نرفتم. دوست دارم امسال برم.

 

6- مرخصی: خوب امسال از 1401 بیشتر مرخصی گرفتم. البته بازم ده روزی از مرخصیام سوخت. ولی بازم یه قدم رو به جلو بود برام.

 

7- مسافرت شرکت با خاله شیرین: تابستون سفر چغاخور جور شد و هرچی اصرار کردم خاله شیرین نیومد. با بابا و شهرزاد رفتم و یکی از بهترین تجربه های امسالم بود. یکی از بهترین حسهای سال 1402 بود برام این سفر به این دریاچه و تالاب قشنگ و چشمنواز

 

8- ترمیم سنگ مزار مامان: انجام شد. ترمیم سنگ مزار مامان بزرگ: انجام شد.

 

9- برنامه ریزی اپلای: Absolutely No Idea!

 

10- قرض بابا: از 400 تومن قرض بابا حدود 100 تومنش جور شد. 100 تومن از برنامه عقبم که امیدوارم امسال جبرانش کنم. ازدواج شهرزاد و کادوهایی که براش در نظر گرفته بودم به مخارج امسالم اضافه شد. البته به اون بنده خدا غیر 30 تومن فعلا کادوی دیگه ای ندادم. در سال جدید کمربند مالی رو محکمتر میبندم.