شهاب میگم یه شماره کارت برام میفرستی؟

میخوام داشته باشم، ایشالا بدهیمو واریز کنم

البته فک کنم یه شماره کارتتو دارم، ببین شهاب تو همیشه در هر زمانی و هر موقعی به من لطف داشتی، اولین کسی بودی که من باهاش تماس گرفتم و هیچوقت هم بهم نه نگفتی

هیچوقت این خوبیاتو یادم نمیره

و اینکه من یه خواستگار برام اومده ، نظرم مثبت و احتمالا جواب مثبت میدم.

در حالی که این ماهها شرکت در حال آمادگی برا راه اندازیه و سرمون انقدر شلوغه که زندگی عادی یادمون رفته همگی، ۳ ماهی هست کلا از الهه خبری نشده و از این بابت بسیار خوشحالم. دو هفته پیش در راستای تغییر اساسی توی زندگیم با نگار هم برای همیشه خداحافظی کردم. و در حالی که سختترین بخش ماجرا تو تغییرات تصمیم گیری در مورد عشق اول و خانوم اولی و نگرانیای همیشگیم براش بود، نیم ساعت قبل پیامهای بالا رو ازش دریافت کردم.

قطعا الان حس خوبی ندارم. روابطی که هزینه های هنگفت و زمان ارزشمندی رو براشون صرف کرده بودم یکباره با هم نقطه ی پایان میشینه آخر داستانشون. ولی انگار خدا داره برام نشونه میفرسته که الان دیگه واقعا وقت تغییر رسیده و انقدر تنهات میکنم که دیگه جز من کسیو نداشته باشی. نمیدونم چقدر میتونم تو کنار اومدن با این تنهایی اختیاری/اجباری خوب عمل کنم، ولی خدا رو شکر که شغل خطرناک و این روزا سخت و پراسترسم، پناهگاه فکریم تو دوسال آیندس و میتونه کمک کنه این خلا عاطفی فکرمو مچاله نکنه.