امروز یکی از لذتبخشترین روزهای زندگیم توی ۷ سال اخیر بود. ۳ ماه قبل به یک نفر (خانمی) پولی قرض دادم برای دو قسط ۳ ماهه. که بدون کوچکترین پیگیری از جانب من، با برنامه ریزی دقیق و حساب شده امروز قسط اول رو که برای من و زندگی این روزهام مبلغ بالایی بود پس دادن. و حظ کردم واقعا. پر از حس خوبم.

بعد از تمام این ۷ سال که از الهه و نگار و مریم و باران و همه و همه، تیغ بهم خورده بود و تکه های ریز و درشت مالی ازم کنده شده بود و متقاعد شده بودم بین مرد و زن نباید بده بستون مالی باشه، امروز این خانم بهم ثابت کرد که معامله با آدم خوش حساب و خوش انصاف چه اندازه میتونه لذت بخش باشه فارغ از جنسیت. واقعا ایستاده دست میزنم به احترام عزت و مدیریت این خانوم. و لعنت میفرستم به الهه ها و بارانها و مریمها و امثالهم که تا الان دنیای کثیفی رو از زنها به من نشون داده بودن....

به زندگی میون آدمها شدیدا امیدوار شدم و از خدا میخوام بیشتر از این آدمها سر راه من و شما قرار بده. آدمهایی که میان بهت ثابت کنن راه و روش انسانیت هنوز پابرجاست.