چَشمِ من آیینۀ رخسارِ گلسای شماست                                            

                          حُسنِ روی خویش در چشمَم تماشا می کنی

می کنی با خـنـده ات هر روز نـوروزی به پا                                             

                         این زمستــان را بهارم! خوب حــاشــا می کنی!

بامداد 28 اسفند 1399

 

+ مصراع سوم این شعر رو پارسال ساخته بودم برای کارت هدیۀ عیدیِ شهرزاد. امروز یه مصراعِ دیگه برای کارت هدیه امسالش گفتم. حوصله م کشید نشستم شعر پارسالی رو به شکل بالا تکمیلش کردم. مصراع امسال؟ مصراع امسالم اینه اگه خواستین روی کارت هدیه چاپ کنید برای عیدی:


نوروزِ خانه ای با، لبخندِ چون بهارت :)

 

شاید یه روز مصراع بالا هم تکمیل شد.

 

+ در مورد پست قبل: فهمیدم اونی که اومده بود پست تولد پرستو و ... رو کپی کرده بود کیه. پرستو نبود! یکی از خواننده های وبن :| دیشب هم نمیدونم چرا خودتون ساعت 9 شب اومدین به پست یه دیسلایک زدین و رفتین :| میام وبتون باید جواب پس بدین :D
هرچند باعث خیر شدین که من یه شب تا صبح خواب شیرین ببینم توی این روزهای تلخ.