تا میاد یادم بره چرا از فمینیست جماعت حالم به هم میخوره، باز یه گوشه دنیا یه گندی میزنن که تنفرم از اینا از نو شعله ور میشه.

قضیه میسون گرینوود مهاجم منچستر یونایتد داغه این روزا. مهاجم با استعداد و آینده داری که خود آلن شیرر در موردش گفت میسن شیرر آینده ی فوتبال انگلیسه. این پسر پارسال به جرم ضرب و شتم پاترنرش بازداشت شد و کلا درگیر دادگاه بود و یک فصل کامل بازی نکرد و یونایتد از نداشتن یک مهاجم شش دانگ خیلی ضربه خورد. تا اینکه گویا دوست دخترش شکایتشو پس گرفته و حالا که باشگاه تصمیم گرفته میسون به تمرینات تیم برگرده، یه عده فمنیست باسن نشور شروع کردن به اعتراض تو انگلیس و حاشیه درست کردن برای منچستر یونایتد که اگه میسون به باشگاه برگرده ما خانوما دیگه از یونایتد حمایت نمیکنیم.

اولا از نظر شخصی بگم به یک ورم که حمایت نمیکنید! انگار باشگاه محتاج حمایت ۴تا مثل شماست.

ثانیا از نظر اعتقاد جمعی عمیقا معتقدم نباید اعتقادات با ورزش قاطی بشه. درخواست اخراج میسون از باشگاه و خراب کردن career فوتبالیش توسط فمنیستها دقیقا همونقدر زشته که حکومت ایران از ورزشکاراش توقع داره تو تورنمنتها به خاطر مسائل اعتقادی جلو ورزشکارای صهیونیست بازی نکنن. حتی من با اخراج روسیه از جام جهانی به دلیل جنگ اوکراین هم مخالف بودم. فوتبالیست روس سرباز روس نیست که به جرم گناه اون سرباز اون فوتبالیست رو از بزرگترین آرزوش تو شغل حرفه ایش محروم کنیم.

 

همیشه گفتم خانمها تاج سرن مگر اینکه فمینیست باشن! فمینیست جماعت رو باید رو سرش ....