امروز اتوبان یادگار امام جنوب قبل خروجی مرزداران این بنر تبلیغاتی بزرگ کنار اتوبان توجهمو جلب کرد:

 بعون الله، این 《قُل موتوا بغَیظکُم》 در مورد رژیم صهیونیستی در حال تحقق است. مقام معظم رهبری...

تقریبا ۶ ماه پیش هم پلاکاردی داخل فرودگاه عسلویه نصب شده بود با این مضمون: لنصلی فالقدس... دقیقش یادم نیس یعنی به زودی نماز خود را در قدس بر پا خواهیم کرد.

پیش بینی من اینه که ایران مصممه به زودی وارد جنگ مستقیم با اسرائیل بشه. جنگی که قطعا با توجه به این پلاکاردها و مقدمه چینیا روی ذهن مردم، اصلا و ابدا تحمیلی نیست و خود نظام ایران میخواد این جنگ رو استارت بزنه. بشدت امیدوارم هرجای دنیا هر جنگی سریعا متوقف بشه چون از نظر من جان آدمی ارزشمندترین چیز توی دنیاست و هیچ تعصبی نباید به ما اجازه بده ارزش جان آدمها در نظرمون کمرنگ بشه. چه تعصب نژادی و ملیتی و دینی، چه حتی تعصب فوتبالی و ناموسی. خودم همییییشه مخالف این بودم که طرف مثلا از زنش خیانت دید بره سرشو ببره تا غیرتی بودنشو ستایش کنن و بهش نگن بی ناموس! تف تو اون غیرتی که بخواد با گرفتن جان یک انسان دیگه حفظ بشه.

 

سر کار بهم میگن عدالت گراییت و افکارت شبیه مارکسیستا و کمونیستاست اگه کتاباشونو بخونی جذبشون میشی استعدادشو داری! سر همون اومدم این هفته که تهران بودم فیلم che (پارت اول در مورد انقلاب کوبا و ارنستو چه گوئه وارا) رو دیدم و یه جا چه حرفی میزنه با این مضمون که اکثرا تعداد نفرات تو جنگها مهمه ولی فاکتور خیلی مهمتر شجاعته‌. اینکه سربازات چقدر ذهنی آمادگی اینو داشته باشن جونشونو برای پیروزی فدا کنن. یعنی همون بی ارزش جلوه دادن جون آدم در برابر هدف!!!

من گه بخورم مارکسیست باشم اگه قراره به بی ارزش بودن جون آدما معتقد بشم.

بازم میگم از نظر من هیچ چیز ارزشمندتر از جون آدمیزاد توی این دنیا وجود نداره. هیچ عقیده و مذهب و مسلکی رو نمیپذیرم که بخواد این خط قرمزمو رد کنه.