به واسطه ی یک دوست بیانی جزو اولینهایی بودم که اینستاگرام علیرضا شهرداری رو قبل معروف شدنش (به واسطه پرستاری از پیروز) دنبال کرده بودم. ولی کلا از اول هم اصلا علاقه ای به دنبال کردن اخبار پیروز نداشتم. 

جزو کسایی هستم که عقیده دارم طبیعت همیشه کاری رو میکنه که به نفع خودشه. وقتی شرایط برای زندگی یه گونه مساعد نیست، طبیعت اون گونه رو منقرض میکنه تا نسلها زجر نکشن. حالا ما آدما برعکسیم. عوض مقابله کردن با علت، گیر دادیم به معلول. زیست بوم ایران رو برا زندگی یوز ایرانی ترکوندیم و این گونه الان حکمت طبیعت حکم میکنه که منقرض شه چون جا و شکار و امنیتی برای بقای نسل نداره. حالا ما گیر دادیم که نه آقا بیا به زووور بچه دار شو ما نسلتو لازم داریم.

از نظر من تمام این آدمایی که گیر دادن نسل پیروز بیچاره رو نجات بدن و پیگیر اخبارش هستن، همون قدر جاهل و بی تدبیرن که اینایی که گیر میدن ما تو ایران بچه دار بشیم تا جمعیت کم نشه. چون ما هم دقیقا مثل اجداد پیروز نتیجه گرفتیم ایران برای بقای نسل مناسب نیست، حالا شما هی به جا حل کردن علت و بهبود شرایط و رفاه اجتماعی، بیا بچسب به معلول و ماشین بده به مادرای سه فرزند و ...