از دیرباز مورد انتقاد وارد میشدم که زیادی رو مسائل دقت می کنم و گیر الکی میدم. از طرف پارتنر، نویسنده های بیان و همکارا و ... خلاصه همه بهم میگن زیادی ذهنتو درگیر تحلیل میکنی! بخون و رد شو! عینک بدبینی رو بردار و انقدر گیر نده به اطرافت.

یه کانال خبری کاری هست که سیستم کاریش تعزّ من تشا و تذل من تشا هست. یعنی هر مدیر نفتی رو بخواد با تعریف و هندونه زیر بغل گذاشتن بالا میکشه و هرکی رو هم نخواد میکوبه ناعادلانه.

چند روز پیش دقت کردم دیدم دستاورد و رکورد محصول تولیدی مدیرایی که میخواد بالا بکشتشون رو به فوت مکعب میگه تا عدد بزرگتری بشه :/ دستاورد و محصول بقیه رو به متر مکعب. بهش پیام دادم این چه کاریه چرا با روان مخاطب بازی میکنید؟ گفت آیا حرف اشتباهی نوشتیم؟ پستامون و جوسازیامون خریدار داره شما هم هر کار دوست داری بکن :)) با زبون بی زبونی گفت تا مخاطب ما عقلش به چشمشه و چیزی که میبینه و میخونه، تو یکی فلان ما رو هم نمیتونی بخوری!!!!

آقا به نظرم تو هر زمینه ای بد نیست اگر مخاطب بدبینی باشید. یکم عینک بد بینی بزنید، تحلیل و انتقاد کنید چیزایی که میخونید رو. نذارین با جوسازی خبری با روانتون بازی کنن و به اصطلاح رو دوشتون و روموجتون تو جمعیت سوار بشن.

حالا نمیگم بدبینی خودم خوبه، ولی شما حداقل سعی کنید مصداق بارز اون شنوندۀ عاقل باشید. با تشکر.