۱- پیاز: یک پیاز درشت رنده میکنم. توی الک فلزی که سوراخ خیلی ریز داره فشارش میدم آبش کشیده بشه آبشو میریزم دور.

۲- نیم کیلو گوشت چرخ کرده مخلوط (کیلویی ۱۹۵ هزار در حال حاضر :/ ) رو با دو سه قاشق سماق و با پیاز حسابی ورز میدم داخل قابلمه. 

۳- خمیر آماده شده رو ۶ الی ۲۴ ساعت میذارم داخل یخچال استراحت کنه.

۴- فر رو روشن میکنم ۵ تا نقطه کف ماهیتابه تفلن نقطه ای روغن میریزم. کل خمیر گوشت رو گرد پهن میکنم کفش و شکل میدم. یه دایره از وسط میبرم و باقیشم ۶ تا قطاع شکل پیتزا برش میدم فرم گل میشه. برا اینکه راحت پشت و روش کنم. گوجه هم نصف میکنم روغن میریزم تو یک ماهیتابه دیگه جفتشو میذارم تو فر.

۵- هی باید بهشون سر بزنم ببینم کی آب انداخته و آبشون خشک شده. گوجه رو زودتر در میارم. و مرحله آخر میذارم رو کبابا آبش بره خورد کباب. کبابا رو هم دو سه بار پشت و رو میکنم به محض اینکه یک روش شروع کرد سوختن آماده س. هرچی حرارت فر ملایمتر باشه دیرتر میپزه و احتمالا مغزپختتر میشه.

۶- به پیشنهاد مینا، برای مغزپخت شدن، در انتها یه قاشق رب تو آب جوش ریختم کف ماهیتابه و کبابا و گوجه رو درشو گذاشتم و گذاشتم رو گاز مغزپخت بشه

برا من یکم مغزش خام بود ولی بازم خوشمزه شد از اون مهمتر اینکه با روغن خیلی کم اصلا خورد نشد.

نوش جان ؛)