Panda:
من شمالم این تهرانی ازم‌میخاص باهاش *** چت کنم منم ک خوشم‌نمیومد  اخرش گف ن نزدیکمی ن *** چت میکنی کات کنیم 😂

Happy Man:
مگه چیه 😐
خب همه رلا برا همینه دیگه
الان مثلا خواستی ادمینو خرابش کنی😂😂😂😂
ما پسرا ۹۹ درصد دلیل رل زدنمون جنسیه دیگه وگرنه مگه مغز خر خوردیم شب و روز غر و غر و ناز و ادا تحمل کنیم برا هیچی

Panda:
یکی با خاهر مادرتم اینکارو میکرد باز اینکارو تایید میکردی؟

Happy Man:
در اولین قدم از من به تو نصیحت، اینو یاد بگیر که خواسته های تو نیازهای تو هیچ ربطی به مردهای زندگیت من جمله برادرت نداره. تفکر تو که اجازه میدی برادرت در مورد رابطه داشتن یا نداشتنت تصمیم بگیره عامل اصلی مرد سالاری ایران و فلاکت دخترای بدبخت ایرانه.
ثانیا، هرچند به من هیچ ارتباطی نداره، ولی صرفا FYI
خواهرم پزشکه و  یه دختر کاملا مستقله و هیچ مردی خرجشو نمیده که بخواد برا رابطه ش از من یا بقیه مردا اجازه بگیره 😉 محض کوری چشم دخترای آویزون هم بگم که پارتنر هم داره بازم‌تاکید میکنم که نه به من نه به تو هیچ ارتباطی نداره زندگی شخصی یه زن👌
ثالثا شماهایی که میگین پسر از ما س/ک/س نخواد، اینو نمیفهمین که مرد نیازشو نمیتونه آلارم بذاره مثلا ۴ سال دیگه فعال بشه😐 نیاز هست و باید رفع بشه. با پارتنر رفع نشه میره سراغ خیانت بیرون رابطه. و تفکر امثال تو تخم این همه کثافت و خیانت رو تو جامعه میکاره و مردا رو عادت میده که با یکی رل باشن و با یکی دیگه س/ک/س کنن.
رابعا: همیشه گفتم. دختر اگر به س/ک/س تو رابطه معتقد نیست، بیخود میکنه قبل ازدواج رل میزنه. صبر کنه براش خواستگار بیاد بره سر خونه زندگیش س/ک/س شرعی و قانونی داشته باشه.

 

کامنت بالا دق و دلی ۷ و ۸ ساله ی خودم بود سر این پاندای بنده خدا خالی کردم. ولی در کل هم به نظرم رابطه عاطفی بدون محبت فیزیکی و آغوش رو دختر ایرانی از خودش درآورده برا چزوندن پسر ایرانی :/

غربیا روابط آزاد دارن و عرب ازدواج سن پایین داره. این ایران و دختر ایرانی میگه نه هیچ کدومش خوب نیست! منِ دختر وقت توی پسر رو میگیرم انرژی و جوونیتو حروم میکنم نمیذارم هم دستت به من بخوره. آخرشم میرم با کس دیگه ازدواج میکنم توی پسر بمون و عمر بر باد رفته ت.

دختر ایرانی اصلا حق نداره برا رابطه حد و مرز تعیین کنه. بگه رل باشیم ولی فقط محبت کن خرج کن از بقیه چیزا محرومی تا قبل ازدواج.

آقا تو یا اسلامی فکر میکنی یا غیر اسلامی. اگه غیر اسلامی فکر میکنی دیگه رابطه بمونه برا بعد ازدواج چیه. اگه اسلامی فکر میکنی پس خیلی خیلی خیلی بیجا میکنی قبل ازدواج رل میزنی. 

یک بام و دو هوایی که دختر ایرانی تو روابط و حد و مرزها ساخته گنننند زده به ساختار روابط ایران.

این موضع من رو میشه از دید قشنگتری هم نگاه کرد: یه خانومی تو اینستا زیر یه پیج روانشناسی حرف قشنگی زده بود. میگفت اگه هیچ دختری با پسر دوست نشه و سرویس قبل ازدواج نده، پسرا مجبور میشن به ازدواج روی بیارن.

 

این در مورد پسرا هم صادقه. 

اینجوری گروهی که اهل ازدواج سفیدن دو به دو با هم خط میخورن

و کسی که دنبال ازدواج واقعیه، دیگه وقت و هزینه و عمرش توسط یه جنس مخالف سو استفاده گر (چه دختر چه پسر) نابود نمیشه.

روابط بدون بعد فیزیکی باید هرچه زودتر از ساختار جامعه حذف بشه. 

همیشه گفتم. رابطه بدون رابطه فیزیکی رابطه نیست و صد البته که قبول دارم بهترین نوع رابطه فیزیکی هم در قالب ازدواجه.