ابطال مجوز ۱۰ ایرلاین به دلیل گرانفروشی بلیت

حسن خوشخو، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از ابطال مجوز پرواز ۱۰ شرکت هواپیمایی شامل معراج، وارش، زاگرس، کیش، آتا، ساها، تابان، سپهران، کارون و فلای پرشیا خبر داد.
خبرگزاری تسنیم با اعلام این خبر به نقل از خوشخو، علت این اقدام را عرضه بلیت بالاتر از نرخ مصوب در برخی مسیرهای پروازی عنوان کرده است.
این تصمیم منجر به کاهش عرضه بلیت هواپیما در برخی مسیرهای داخلی می‌شود، در حالی که به گفته این سازمان، آن چیزی که جزو رسالت صنعت هوانوردی و سازمان هواپیمایی کشوری است این است که بتواند در واقع چرخه این صنعت را با کمک ذی‌نفعان به گردش دربیاورد.

 

 

بله :/ این دو هفته خیلی هواپیماها کنسل شده و مثلا همکارای بدبخت کرمانشاهی من مجبور شدن بیان تهران و از تهران با اتوبوس برن کرمانشاه. تو فرودگاه همه میگفتن برا اینه هواپیماها رفته در اختیار پروازهای حجاج. و الان این آقای خوشخو میگه کمبود پرواز هیچ ربطی به حج نداره خودمون جریمه کردیم ایرلاینها رو :))))))))))))))))))))))))))))))))))

 

کلا آدمی هستم که صدام در نمیاد در نمیاد تا اونجایی که یکی بخواد من رو خر فرض کنه. بهترین جواب این شعر معروف و دوست داشتنی نسیم شماله:

 

دست مزن! چشم، ببستم دو دست
راه مرو! چشم، دو پایم شکست

حرف مزن! قطع نمودم سخن
نطق مکن! چشم، ببستم دهن

هیچ نفهم! این سخن عنوان مکن
خواهش نا فهمی انسان مکن

لال شوم، کور شوم، کر شوم
لیک محال است که من خر شوم

سید اشرف الدین حسینی