پنجشنبه سوم مهر، جواب پتروشیمی اومد و قبول شدم :)

ده روزه حالم خیلی خوبه. دیگه از کسی طلبکار نیستم. چون حس میکنم این مملکت حق من رو اقلا داد و الان نوبتی هم باشه نوبت منه که دینمو ادا کنم و طبق وصیت مادرم که گفت نرو، بمونم و برای این مردم کار کنم.

یک هفته س توی کوچه ها اسلوموشن (تصویر آهسته) راه میرم. چون میدونم تا 5 سال نمیتونم ببینمشون. و اینکه امروز تهران بارونیه. سوای از اینکه دم رفتن من، تهران رو قشنگ کرده و من رو دلتنگ، شاید هم در روز وداعِ  خسرو آوازِ ایران داره میباره این ابرا... به قول پسرش:

ابر میبارد و من میشوم از یار جدا

چون کنم دل به چنین روز، ز دلدار جدا

ابر و باران و من و یار ستاده به وداع

من جدا گریه کنان، ابر جدا یار جدا...

(کلیک)

 

+

+ شهاب: سلام پرستو جان 🌸
ببخشید مزاحمت میشم
اجازه دارم در مورد یه موضوعهایی صحبت کنم باهات لطفا؟
ممنون میشم اگر اجازه بدی🌸🌺
- پرستو: سلام
در چه مورد؟

+ در مورد خیلی چیزا
حرفهای مهم🌸
دارم میرم نون بخرم نیم ساعت دیگه میام سریع
ببخشید 🌸🌸🌸🌸

- ببخشید ولی فکر می‌کنم ما دیگه هیچ حرفی نداریم

+ درسته یادمه اخرین قرارمون رو
من حرف داشتم خب و با احترام به همون قرار و مدار آخرمون گفتم ازت اجازه بگیرم و اگر اجازه دادی حرفامو بزنم.
که برداشتم اینه اجازه ندارم. درست هم هست و چشم
برقرار باشی همیشه❤️

- ممنون که درک می‌کنی
همچنین🌼

+ 🌸

پیام داده بودم خبر قبولیم رو بدم و ببینم پایه ی ادامۀ مسیر دو نفره هست یا نه. نخواست حرفامو بشنوه. برا مشاورم گفتم. پیام داده که:

سلام چرا ایقدر زود کوتاه اومدی

فک نمی کنی باید صبوری کنی واگر میخوای باهاش رابطه برقرار کنی باید پی بی اعتنایشاو به تن بخری

 

تقصیر منه از مشاوری که تایپ بلد نیست و یه ضرب المثل رو بلد نیست بگه، انتظار کمک دارم :))))

جدی گاهی فکر میکنم کی به این بنده خدا مدرک داده :|

پیشو به تن بخری؟! نه جون من... به تن بخری؟!!! :))))))

به هر حال از نظر من پرستو میتونست هزار دلیل داشته باشه برای نشنیدن من (مثلا بودن در یک رابطۀ جدی). در هر صورت به نظرم ادامه دادن حرفام با پرستو اصلا درست نبود. مخصوصا اگر در رابطه بوده باشه.

 

+ آموزش و پرورش انصراف دادم... بدون هیچ مقاومتی قبول کردن! بدون کوچکترین تلاشی برای موندن من! البته باید 22 میلیون تومن بدم. ولی خوب پای امضای تعهدم هستم. ولی حواستون باشه جدیدا شغلهای دولتی تعهد هم که میگیرن حتی بخواید برید جلوتونو نمیگیرن اگر پولشونو بدین! بیخود میگن نیرو کم داریم. اصلا گول نخورید! پول کم دارن پول!

 

خداحافظ تهران... با حال خوب میرم و 5 سال دیگه با حال خوبتر برمیگردم پیشت :) اگر خیلی خوش بگذره شایدم برنگردم :D