شهاب ها کلا شبهای طولانی رو دوست دارن، هرچی شب درازتر و سیاهتر باشه، جنون و عشق بازی ما تو دل آسمون بیشتر میشه :D

شب سیاه و چشم و ابرو و موی سیاه و دیگر هیچ :D ترجیحا مشکی پرکلاغی :))


که چون شهابِ در بدر میان کوچه های این شبِ سیاهِ بی سحر

نمی شود دلم قرار یک دمی مگر میان طره های موی تو...


+یلدای دوست داشتنی برای همه تون به دوست داشتنی ترین شکل سپری بشه :) شهرزاد برام فال گرفته اینم شعرش :D

به به :D

ببرد از من قرار و طاقت و هوش **** بت سنگین دل سیمین بناگوش

نگاری چابکی شنگی کله دار **** ظریفی مهوشی ترکی قباپوش

ز تاب آتش سودای عشقش **** به سان دیگ دایم می‌زنم جوش

چو پیراهن شوم آسوده خاطر **** گرش همچون قبا گیرم در آغوش

اگر پوسیده گردد استخوانم **** نگردد مهرت از جانم فراموش

دل و دینم دل و دینم ببرده‌ست **** بر و دوشش بر و دوشش بر و دوش

دوای تو دوای توست حافظ **** لب نوشش لب نوشش لب نوش


++ شب یلدا تو خونواده چون تولد خاله بود هر سال جمع می شدیم پیشش برای تبریک و کادو و تولد... امسال اولین سالیه که خاله دیگه بین ما نیست و جاش خیلی خالیه... امیدوارم روحش کنار مادر در آرامش باشه... 


+++ خیلی شبا رو با آهنگ شبانه ی علیرضا افتخاری سپری کردم... امشبم این آهنگ در حال اجراست. چون بحث ستارۀ فلک پیماست و مرتبط با اسم خودم از کودکی عاشق آهنگش بودم :D

بشنوید آهنگ شبانه رو از آلبوم هنگامه با شعر بسیار زیبای استاد ساعد باقری (کلیک)